2009/07/31

hariINIhariJUMAAT!~

heehee,hari ini dengan bangge nye aku menulis blog!:P
haha,actually aku nak cter aa.
tadii mase nak balek,kat dalam bas.
aku nak kuaa darii bas,dengan laju nye aku jalan tetibe lak aku terjatuh!
naseb baek aku tak tercium lantai yang mengerikan tuh!mmg bernaseb baek aku hanyee terhantuk kat kerusi.calar tgn aku yang putih lagi gebu nieyh.ish2.
tapii ape pon aku tetap saket hati,sbb yang mengakibat kan aku jatuh uh dngan relaa,adalah seorang yg mmg selame ini aku benci!budak banggali!aduii,dgn suka duka cita die jea menghulurkan kaki,klau hulur kan tangan tak pea gak!tapii nie kaki,aduiiyaii!
lagii la lemah.so,dgn bangge nye sekali lagi kaki aku tersandung kat kaki diee..skali aku tgk die,die tgh gelak!pastu dengan relaa nye aku maki die,tapi aku mki pelan jea. pergh,budak tuw mmg crik nahas! menjatuhkan maruah aku.
ish2 aku dpt die,aku bagi sebijik penumbuk kt die!
aku cakap hadiah hari jadi die. hahaa!
klau di izinkan tuhan laa. :P
pastu,bilee mak aku balek,aku trus cter kat mak aku , mak aku ckp!sepak jea muke budak uh!hahha!
tapii aku tak nak,siann die nnti.
yang kene bukan die!tapii aku.
haha,pape pon.
aku redha.
mmg naseb aku ari ni kot
:P
okay laa sini jek k?
salam!:)