2009/12/11

Menangis ? LEMAH kan ?

starz
it's okay if i is not in , please forgive me if i have take this photo from you izz :)


aku menangis menangis menangis dan menangis .
tak ade sape tahu , sakit nyea hati bile mengenang kisah yg lalu .
kenangan yang perit bukan lah sesuatu yang elok untuk dikenang . tetapi terima lah ia sebagai pengajaran . aku tidak boleh melupakan kenangan yang telah tercoret dalam naskah hidup aku . yang berlalu tidak akan dapat diubah . :)

aku menangis mengenang kan seseorang yang mungkin akan pergi dari hidup aku .
ape salah aku dengan dia aku tak pasti , tetapi aku tahu mungkin aku dingin .
tapi , aku cuma mahu bagi kelonggaran untuk dia tidak terikat sangat dengan aku .
aku sedih , kenapa aku harus hilang kawan yang dah berape tahun setia dengan aku , aku sedih .

kenape aku tidak dipilih nye ? ooh , aku sedar kini . aku mementingkan diri aku sendiri ? aku tidak berkongsi kegembiraan aku dengan kau ? ooh , kau tahu aku buat macam tu kenape ? sebab aku tahu . kalau aku cerita dekat kau , pon kau cuma kate . em , aa ooh . aku tau , kau memang dah bosan denga cerita pasal aku . yelah kan , aku tak sebaik dan tak sempurna kawan2 kau yang lain . bff la katekan . em , nak buat macam mane ? aku nak sakit hati , marah ape ape perasaan negative kat kau pon , dah tak gune lagi R.A :-(

dan aku tahu , kenape kau bersikap dingin dengan aku selame neh , kau jijik dengan perangai aku , aku penting kan diri . kalau ade masalah jeh rujuk kat kau . yea aku faham wahai sahabat . aku tahu . lagi pon mulut aku kan tak boleh nak tapis . huh , tak ape laah . perkare dah lame pon . aku cuma nak bgi tau kau yang , hati aku sentiase terbuka untuk kau . kemsalam la kat kawan karib forever kau tuh . dia orang pun benci aku kan ? yes ! what can i say ? NOTHING ! i just can smile .

maaf menganggu hidup kau kawan ! selamat hari lahir , maaf terlepas tarikh . tak perasan dah 11.12 :

have a nice day with your beloveely best friend forever ever and ever .
hope sehat jeh . salam , :)



** menangis lagi ? berhenti lah ! :(