2010/01/10

hari ahad . kroiih :D

Petang yang panass , aku yang messy . haha !
terase seperti hujan di luar , bukan terasee memang kenyataan . em , homework , sumpaa satu pun tak buat lagiiii ...


mak panggil ! adik angkat kain . aku pun pegi . pastuuuuuuu balik depan pc . =]
air air air , haus . aku pegi la amek air . pastu aku minum . perghhh , manis ! hoho .
kelat lidah aku .


sambil online , aku tgk KBS , menunggu . hehe , then sekarang mate kat pc otak berfikir , telingee ke tv . cerita dream team , hehe . minho . haha , jangan kalah laaaa . haha ! fight them ! hehe , =]


aih , tgh tgk kbs , ade pengacau line . uuuw , tak leh tgk tv sbb hujan .. aaa !! aih , tak dapat nak tengok dieorang lawan . hehe , sekejap elok kejap tak . aiiih , tensennn =]


and aku jadi penunggu pulak kat PC . eh , mane hanan pergi ? ( style phineas cakap ) haha ..


-----------------------------------


tak kusangke  ( chehh ) malam tadi ade pulak kambeng neh . haha , aku ingat kan dah balik . aih , terkejut monyet aku bila nampak dia . aaiihh . aaigo2,haha !
pape pon , hilang rinduu aku . bhaha ! =D


aaa ! berpeluh , grr .


tak kusangke2 lagi , aku lawa malam tadi . huahuahua =DD


--------------------------------------


wah , best giler aku tgk dream team lawann , penyelamat . haha , tah sape tah menang.
tgk punye tgk punye tgk , tak jugak sedar2 , ahahaa ..
aku punye boring ari neh pergh entah pahape ! =D
aih , ujang dahhh berbulan aku tak belii . uuuu , rinduu . :'( .
hehe . kesian ..


haha , belum2 lagi dah sorang tumpas dari kumpulan dream team . bhaha , klakooo =DD
haha , bom plak tuh . pergh best2 . =D
sian kene lenyek dek bolaaaa bagak . bhaaha =DD
haha , kelaka kelaka . haha !


uh , tgh fikir2 rindu pulak aku kat jepun yang kreatif mengalah kan akak aku .. =D


haaa , gelak2 !! aqilaaa , aqilaaa. * aku terdengaar orang berbisik kat telinge aku . haha , baru aku sedar homework memanggil ku . HAHA !
bye !