2010/02/04

Ape Punye Perangai neh !!

Rabu : 3.2.10



Ketua : okay awak berdua dah tak ade keje dah nak buat kan ? so , awak aqilaa jage kaunter . and awak pulak jage library . =)

aqilaa : eer , kaunter mane ? =D

Ketua : tuu . 

Aqilaa : yang kaunter komputer sape jage ? =D
Ketua : itu ketua dgn penolong hari yang jage . 

Aqilaa : ooh ! =D
            err , akak buat ape ? =D

Ketua : akak ade keje dekat dalam .

Aqilaa : oooh ! okay !! =D

beberape minit kemudiaan ......

P.K.H : kenape awak lawan cakap ketua ! 

Aqilaa : mane ade saye lawan cakap ketua ..

PKH : awak jangan ingat saye tak tau . awak ingat kiteorang tak buat pape ker ? kiteorg sume ade keje kat dalam . banyak sangat !!

Aqilaa : ape , bile mase pulak saye lawan ckp KETUA ? saye cuma tanye jeh kan ??  yang awak ckp saye lawan cakap diaa kenape ?? 

PKH :awak tak payah tipu ! lain kali kalau ketua suruh awak buat . jangan la melawan !! ( dgn muke menyinga ! )
 Aqilaa : kepale dia . aku lawan ckp dia .. aiihhh ( ckp dgn perlahann ... =D )
 " bile mase pulak aku lawan ckp dia . ? haakkaalaaahh,,,,, !!!"

aah !! ape salah aku ! jangan ingat anda itu senior kami awak sesukahati jeh nak tuduh . saye tahu la saye nehhhh , K.A. tak payah laaa sampai tuduh2 aku mcm tuh ! mcm ape prangai .. aiiih ...
hari rabu huh !! bek aku tukaa hari . nyesal aku bertugas dgn kaum lain . arghhhh!!

 .