2010/04/18

My Pet ! :)

ika aku bosan . aku selalu main game nie dekat fesbuk !;)
Name pet aku Yui Loh . HEHE , aku reka . sedap kan ? macam name kau . :)


ni adelah aktiviti yang dilakukan oleh pet aku. hehhee , : -

bila dia bosan , dia akan tidur .


jika aku idle , dia akan mengetuk2 skrin komputer aku . waw . menakjubkan takk ? HAHA , comeii weii .


ni kalau pegi dapur ashik2 nak makan je , patut la comei . ye dok ?


 nie kalau aku mandikan dia . alalalaa , comel sgt dah tuu .. xD


yang ni , mase duduk2 santai kat dalam bilik music . kih2 , comel saje dia . ^^


ni mase berehat dekat dalam " home office " . hehe , termenung jauh nampak yui ? kahkahakah..


Ha ! lompat lompat ! roboh baru tau ! da la makan banyak ! isk2 .


yang ini pulak , mase tgh main dengan pet org lain . pergh menari menari ! =D




dan ini , gnba pet aku buat tembikar , hihi ,... and background diaa , adelah taman dekat luar rumah dia .. tak siap2 lagi . sian nye , lagi berape jeer pon ... sedekah2 laaa yee ? trimas . xD


and kepada sesiape yang berminat , cuba laaaa game ini . name nye pet ville , erm , jangan lupe add aku nanti . huhuhu , sori aa kalau perkataan atau ayat aku ni agak poyoooooooo sikit kan ? ehhehe , biase aa manusia kan ? kihkihkihhhh2. =D

good bye baby . :)
write by ME !