2009/12/04

SESAKnyeDADE!

Ya Allah , ape yang aku buat neh ??
perasaan ape neh ? dia kan sebaye arwah abg aku , tak kan aku suka dia . Ya Allah , kalau dia bukan untuk aku . jangan kau hadir kan rase tuh kat dalam hati aku . aiih , kalau dia mmg untuk akuu . biarla ia nya ade , and senangkan lah perjalanan aku . em , entah la . aiih , aku tak nak !! ( da poyo dah ! aih ! )
em , ape nak buat? dulu hilang , pastu dtg balik . aku tak boleh jumpe dia . tak boleh . walau pape pon . aku anggap , perassaan neh , adelah perasaan untuk seorang adek kpd abang nye . fuhh . aminn . :'(

credit to who ? em, no body i guess .

----------


erm , sakit tekak ! selsema neh . aku nak demam kea ? :'(
sedih nye . tak apee . Allah uji aku . erk ? alhamdullilah! ^^

----------

masih dengan emo aku , kelaka la kalau aku cakap emo aku dah MATI . kau pon ade emo kau tersendiri kan ? jadi ? haha , tak akan hilang bende tuh . em , entah . sedih sedih sedih . bagai kan air . ( cheehhh =D )
cukup lah wahai NUR AQILAH BINTI HAMDAN! jangan di layan emo klaka kau tuh . aiih , tak kan bawe kau pergi ke syurga . wake up wake up wake uup ! yes ! i've to wake up from dreams . but i have someone to help me to wake up ! aih . sape? em , YA ALLAH , turunkan lah dia untuk aku . aminn.
then , ape lagii ? hmm ? haha . bosannn shial . wah ! jgn ckp shial ! ape shial itu ? arh ! sebelum aku type2 tanpe sebab . baik aku chaow . haha . salam all !

doa kan aku berjaya dalam hidup ! wah ! amin !