2010/03/08

ehem ehem -.-"

tanggal 8.3.10 jam 12.12 am..
Qila masih dihadapan lappy , sedangkan esok harus bangun pagi . aih , ape neh Qilaa pegii tido ! Jap Jap! blogging duluu , dah lameee daa neh tak usik , harap jeh online blog tapi tak update . huhh , hampeh tol . -.-"

online , dari pukul 10.00 lebih , hingga sekarang , mate berair . menahan pedih . uuh ..
dan hari ni aku tersangat la bosan . kate nak buat revision for test tommorow . huh , tu lah kau ! esok nak test harini baru nak stuudy . aihh -.-"
harini , sangat la bosan . ape lagi perkataan yang boleh aku tulis disini . mak aku tak masak , cuma panas kan lauk . uuuh , lapaar terpakse masak mee sendiri . huhu ..


di tgh hari yg indah dan nyaman . :
pergh , online ? HAHA !=]
oi kat mane tu !

di negeri yang penuh dgn sejarah !

hahha ! babo ! =))


rekaan semate2 * -.-"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tanggal bla bla blaa ( lupe ni )

petang yang indah dan memenatkan * baru balek skolaa hehe * ;



uh , ade satu friend request di halaman fesbuk . uum , sape yg berminat nak kawan ngan aku neh ? * bermonolg seorg diri di atas kerusi di depan pc .




tet ! tekan ke link * 1 friend request * then , toing kuaa name , erh ! dia ! HAHAHHAA ! mane jumpe fesbuk aku ? uuuu , malang betul . =D


wei , mane jumpe fesbuk aku ?

entah . email KOT .

uh ? grr -.-"

*geram terkejut , gumbira , panik , benci sume ade . *

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12.28 am .

erh mengantuk sangat ni , pening kepale daah ni ! ee ! qilaa esok test ape ? eem , bm kot . kot ? eee , kau neh ! grr -.-"
arh ! esok our school first test in this year . huuhhhh ,
my school system ( peperiksaan untuk form 3 )
i will take several tests and examinations before i reach THE PMR big exam ! faham ke ? hahaa .

first : March Test
Second : Midyear Exam
Third : Gerak Gempur (1x)
the last one : PMR !

rase nye la , aih . terase mcm sikit jeh kan ? entah la .
=D

------

rinduu ke anan , aiih -.-"
hanan , hanan , seorg gadis bername hanan , yang tak suke senyum . entah la .. ahaha , bila kite jadi rapat bila kite kenal pon aku tak tau . hahhahahahaa . dahsyat . ape aku citer ? aiih -.-"
------
erm , aih , study la qilaa . pegi study . uuh , org dekat luar tgh makan . :'(
nak makan jugak !! ibuu .. :'(

hey before i'm out from here .

 Doakan kesejahteraan , ketenangan , dan kejayaan untuk saye yg bername nur aqilah binti hamdan . diberi ketenangan  , rahmat , hidayah , dan syafaat dan mendapat perlindungan daripada Allah untuk saya
pada hari esok dan selamenya . saya juga doakan anda yang mendoakan saye dangan perkara yang sama juga . Amin ya robbalalamin..

errm , sahabat , out dulu laa . nak studyy kot ( makan ) . ahahhaa , salam disampaikan kepade kamu . selamat malam , mimpi indah . wuuhu !