2010/03/12

Siapa aku Pada kau?

 kau tak sedarkah ? yang aku selalu rujuk korang ? aku dtg , mase aku gembire . and aku dtg mase aku susah . ye , kau kate aku sombong ! kau yg tak nak citer mslh ko kat aku ! kau nak ckp aku sombong ape cter weh ? kau kawan akuu kan ? yee aa , makan hatiii aa kau .. aku trime jeh ape kau ckp , tapi aku tak reti2 nak berubah kan ? . ye , korg ckp ape yg korg nak . korg buat muke ketat . baik . aku trime .. dgn hati yg terbuka . korg kan pandai . aku bodoh ! tuli ! bongkak ! suke memperbesar kan diri yg sedia gemok neh ! yer ! aku masih tak berubah ! aku masih lagii , bongkak bila kau bagi aku peluang yg kedua . aku tauu semuaa nya . korg mkn hati DGN aku .. ye , fine . kau org tak akan faham aku .. tak ade sape faham aku . jadi ? korg ckp aku lupe kwn la , hape lah . mcm aku neh bgus sgt . ye , maafkan aku kalau aku belagak bagus dpan korg . tapi korg tak sedar .. fine ! aku trime pandangan korg . bukan nak balas dendam , aku cuma nak korg sedar . aku bukan nak buat muke bangang tuh kat kau . aku terpakse sbb , nak tgk . sejauh mane kau dapat bace fikiran aku yg penuh dgn selok belok neh . ye , kau org baik kn? ye aa , aku sape kan untuk kau ? hanye seorg manusia yg dipandang hina . pape pon kau ttp kwn aku dunia akhirat. - untuk si mereka yg masih tidak menyedari ..

p/s : ahaha! apelah bodo an ? em,real friend is better than siber friend . yes it's true . but ... aih -.-"


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
    
  seseorg manusia perlukan bimbingan dari seseorg untuk mengubah sikap nye .
tak kisah lah sama ada sahabat , kekasih , suami , nenek atok mak ayah , sepupu atau sesape . janji dia dapat membuktikan kesetiaaan nya untuk membimbing seseorg . dan tak lain dan tak bukan ayat yang terlalu femes . Hanya kita yang boleh mengubah diri kita .. yer dan sekarang ? siape yang boleh bimbing aku ?